Erwinkiss.reismee.nl

1e dag New York

Na een heerlijke nacht in het Hilton op Schiphol, vlekkeloos met DL047 naar New York gevlogen. Aan boord had ieder een tv voor zichzelf met de nieuwste films, muziek, games etc. Aangekomen op JFK onze taxi gebeld van Carmellimo.com. Geloof me, die brengen me niet terug! Na een half uur wachten nog eens gebeld. Kreeg 3x na een Hold een ander. Toen ik voor de 4e keer mijn naam gespeld had, was ik er klaar mee. Na bijna een uur was de taxi er! We rijden weg en de chauffeur vroeg Cash of Card. Ik antwoorde geen van beiden omdat ik al betaald had. Afijn, na weer 2 anderen via zijn gsm gesproken te hebben en weer mijn naam en adres spellen, was het toch goed, GEEN cash en GEEN credit! Mooi om de Skyline van Manhattan op te zien duiken. We werden steeds meer opgewonden. In Hilton Manhattan East, kamer 1413, had je alleen WiFi in de Lobby, maar.... ik was lid geworden van het Hilton in Amsterdam, dus hebben wij ook WiFi op de hotel kamer, 14 hoog. We stapten naar buiten en keken gelijk tegen het Chrysler gebouw aan. Even dachten we dat we Spider-Man zagen zitten! Imposant gezicht al die hoge gebouwen. Vervolgens kwamen we langs Central Station. Even binnen gaan kijken uiteraard. Hierna een broodje gekocht en deze in Bryant Park voor de Bibliotheek opgegeten met WiFi. Toen zijn we naar Times Square gegaan. Gigantisch wat je daar allemaal ziet. Via Diamant District naar St. Patrick's Cathedral gegaan. Bijzonder mooi gebouw tussen al die wolkenkrabbers. Hier tegenover ligt het Rockefeller Center. Daar nog even de NBC studio bezocht en de Radio City Music Hall. Toen hadden we wel Wild Buffalo Wings verdiend. Die waren me toch heet!!! Heerlijk. Nu lekker moe op de kamer met 750cl Bud Light. We hebben alweer plannen gemaakt voor morgen. Wordt weer een mooie dag.......

Reacties

Reacties

helen

Ja hoor, hooked......tof dorp he NYC? Yammie buffalo wild wings.nog maar een dag op pad en ik begin al n beetje groen te worden....hihi.op naar dag 2.....have fun you guys! Leuk he Bryant.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!