Erwinkiss.reismee.nl

Dag voor vertrek

Vrijdag 7 aug 2015, zijn we op tijd opgestaan. De jongens nog snel naar de Turkse kapper "Viva" aan de Korvelseweg voordat we de trein gingen nemen naar Amsterdam. Mijn lieve vriendin Chantal had voor ons het Hilton geboekt. Nadat we ingecheckt waren en onze koffers hadden gedropt, zijn we downtown Amsterdam ingegaan. We moesten even over de Wallen. Kenn zijn vriendnThimo was daar met de hele familie. We hebben elkaar ontmoet, gefeliciteerd en weer afscheid genomen. Om in de stemming te komen voor onze trip zijn we in een kroeg een pilsje gaan pakken. Aan de wand hing het bord van Welcome to Las Vegas. We kwamen al helemaal in de stemming. Hierna de Apple winkel bezocht en de Apple watch om mijn pols gehad. Hij is toch wel erg mooi !!! Vervolgens grote steaks gegeten bij Rancho om af te sluiten bij de Pathé ArenA. Daar naar Ted 2 gekeken. Veel gelachen met Ted. Vanuit Boston gingen ze naar New York. Laten wij daar nu toch ook naar toe gaan morgen !!!

Chantal

Veel plezier mannen! Mooi dat jullie eerste dag geslaagd was en er links waren naar Amerika hahaha

Marga

Een goede start...ben benieuwd naar jullie verslag.

Jolanda

Oké mannen dat is een goed begin. Wens jullie een goede vlucht.

Ina

mooi avontuur voor jullie! Goede reis

Annie van Bergen

Geniet ervan met hoofdletters heren!! New York, geweldige stad!!! Vol met sfeer enz. Ik hoor het graag wij hebben nog elke dag het idee dat we weer terug willen.

Louise

Wat een avontuur! Geniet ervan. Amerika is een erg mooi land met veel contrasten. Laat NYC maar op jullie afkomen!

Louise

Oh ja; Universal Studio's in LA moeten jullie echt zien! Vooral King Kong The Ride. Dat is het ticket echt meer dan waard! Vraag de ranger aan het begin van het park wat je het beste eerst kunt doen. Zo voorkom je in de rij staan. Veel plezier!